piątek, 6 grudnia 2013

Owsiano-jaglane egzotyczne śniadanie

Stanęłam przed dylematem śniadaniowym. Jak się najeść czymś co nie będzie kolejną owsianką, będzie zdrowe, szybkie? Na moje ulubione placuszki nie było odpowiednich składników, a przecież nic nie może się zmarnować.
Więc improwizowałam ;)
I wyszło nieźle.




Czego potrzebujesz?

3 łyżki płatków owsianych zwykłych
2 łyżki mąki jaglanej
1 jajko
3 łyżki jogurtu naturalnego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka mielonego siemienia lnianego

Najpierw blenderem rozdrobniamy płatki na mączkę, następnie dodajemy mąkę jaglaną, proszek do pieczenia, siemię lniane, jajko i jogurt. Blendujemy bądź miksujemy wszystko razem. Ciasto powinno mieć konsystencję rzadszej śmietany. Jeśli uważasz, że jest za gęste dodaj jogurtu bądź wody, a jeśli zbyt rzadkie mączki jaglanej. Ja wszystko zrobiłam w Termomiksie ;)

Smażymy placuszki z dwóch stron, pod przykryciem. Najlepiej na dobrej patelni bez używania tłuszczu.
Podajemy z owocami, jogurtem, miodem. Pycha!


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz